Getuigenis 1 (2013 tot 2017)

Ik weet nu wie ik ben!
"Over een periode van een jaar of 2 ben ik regelmatig naar de Healingrooms geweest. Ik was al jaren christen en kende God, maar had veel meegemaakt in de kerk en wist niet wie ik was Ik was onzeker, kende veel angst en was vaak depressief. Er is in de periode dat ik voor me heb laten bidden veel veranderd.
Ik hoorde in gebed veel uit het hart van God en leerde dat Zijn gedachten véél hoger zijn dan die van mij, dat Hij het goede,gelukkige voor mij heeft. Mijn leven is erg veranderd,in positieve zin!
Ik weet nu wie ik ben,en voel me vrij en heb veel passie en zin in alles wat God op mijn weg brengt.Ik ben dankbaar voor een plek als de Healingrooms!".
Genezen! Begin dit jaar(2013) ben ik van hielspoor genezen!De pijn is weg! God is goed!! M.
Lees vgl. getuigenis van Hilda v.d.L -1970-28 juni 2013
Na heel veel strijd mocht ik een doorbraak ervaren van de Heer !
1. In mijn gezin : Mijn man sliep al een hele tijd niet meer met mij.Is nu weer terug!
2. Mijn baas zei dat het niet mogelijk een opleiding te volgen.
Na een aantal maanden veranderde dat en was die mogelijkheid er wel!.Ik kreeg zelfs een bedrijfsauto!
Ik ging pas zo'n 8 maanden naar de kerk;nu heeft de Heer mijn gebed verhoord.
Ik wil de Heer en ook Healingrooms medewerkers danken voor jullie gebeden.
Ik bid dat het werk in jullie voortgezet mag worden.
Gods heil en goedertierenheid mogen jullie volgen al de dagen in jullie leven.Gods zegen!
2014 de heer heeft mij verlost van boosheid en vele andere dingen die in mij en in mijn dochters leven waren.We hebben nu rust en vrede in ons leven.Wij hebben zoveel meegemaakt;zonder God zou ik niet kunnen leven .Ik dank God voor de plek van de Healingrooms.De medewerkers hebben geluisterd naar mijn problemen en gebeden tot Jezus Christus .HIJ heeft mij uitgered!! God is de enige die echt kan helpen !! ( A). God heeft mij genezen van stemmen in mijn hoofd! ( S).

2014 Ik ben genezen van slapeloosheid! (E).